Project Description
Prasy CPS 160, CPS 320
Prasy do paczkowania CPS przeznaczone są do przetwarzania dużych gabarytowo metalowych odpadów z prasowni, głównie w przemyśle samochodowym.
Zalety:
– przekrój pakietu 300×300 mm (CPS 160) i 400×400 mm (CPS 320)
– urządzenie dozujące z wagą ładowanego złomu
– maszyna bezpieczna dla środowiska
– duża wydajności do 28 ton/godzinę
Konstrukcja urządzenia:
Konstrukcja prasy jest trójstopniowa. Siły stłaczają odpady metalowe po kolei, w trzech wzajemnie prostopadłych kierunkach.
Głównymi częściami prasy są: misa załadowcza do zgarniania, szafa prasowania, prasa wstępna, prasa wykańczająca. Elemnty te uzupełnia zasuwa, która podczas prasowania paczki zamyka szafę prasowania. Po otwarciu zasuwy pojawia się paczka wysunięta z szafy.
Część hydrauliczna z instalacją i przewodami zapewnia napęd prasy. Prasa może funkcjonować w systemie półautomatycznym, ręcznym lub systemie automatycznym, przy wykorzystaniu automatu dającego się programować.
Prasy CPS wyposażone są w centralne smarowanie smarem.
Jednym ze strategicznych Klientów firmy ŽĎAS jest fabryka samochodów VOLKSWAGEN, do której zostały dostarczone ostatnio trzy w pełni zautomatyzowane prasy CPS 320 (dwie prasy do VW Wolsfsburg i jedna do VW Hannover).
Prasa CPS 630
Prasa umożliwia przetwarzanie złomu amortyzacyjnego i nadwozi samochodowych.
Zalety:
– duża wydajność do 45 ton/godzinę
– wysoka zwartość pakietów
– duże wymiary komory załadowczej
– prosta obsługa i ekologiczna praca
Parametry techniczne:
CPS 160 | CPS 320 | CPS 630 | ||
Maks. siła zgniatania | kN | 1 600 | 3 300 | 6 300 |
Wymiary paczki | ||||
wysokość | mm | 300 | 400 | 600 |
szerokość | mm | 300 | 400 | 600 |
głębokość | mm | 1 480 | 1 650 | 4 250 |
Wymiar szafy prasowania | ||||
szerokość | mm | 900 | 1 400 | 1 960 |
głębokość | mm | 750 | 1 250 | 1 600 |
Maks. grubość złomu | mm | 4 | 6 | 8 |
Maks. liczba pakietów | 1/godz. | 92 | 90 | 61 |
Maks. wydajność | t/godz. | 12,5 | 28 | 58 |
Instalowana moc pobierania
pompy głównej |
kW | 75 | 2×75 | 3×75 |
Project Details
- September 2014